torsdag 13 december 2007

Soul hapiness!

Åh..

Lucas o jag myser för fullt! Har pratat i telefon med sjärnan som lyser upp natthimlen lite idag redan! Så glad!


Är varm i själ och hjärta men vågar inte lite på känsla fullt ut men ska ändå försöka, för detta förtjänar ett ärligt försök.. eller inte ens försök.. Detta förtjänar en ärlig känsla.. Ska ge mitt allt för att inte analysera och pilla och riva sönder i bitar.. *anstränger mig*

Jag är ledig med Lucas idag.. Så mysigt.. vi ska leka lite i vardasrummet nu sa han.. O sen blir det kanske att åka in till stan o kika lite julklappar, det börjar ju närma sig jul med stormsteg nu så det kan nog vara bra att få det ordnat. Är ledig imorgon oxå, så ikväll står det bara mys på schemat! Vi ska bada o mysa lite sen blir det Bolibompa och jukalendern före godnattsaga och sömn!



Är glad i själen.. Känns bra.. Slemigt men mättande..
(inte vidare passande ordspråk men det var lite kul tycker jag)

Varför så rädd att förlora kontrollen? Har du blivit bränd och sårad och inser det först nu? Eller är du bara rädd för att såra någon som är underbar innan och utan!? Vad det än är så GET OVER IT och ge det lite tid..!!

Vi ska nog städa lite nu! Får ju passa på när lillkillen faktiskt tycker det är kul att skura.. *flinar*

Nu blir det att svida om till städarstassen och ta en repa!

Dagens ord: Du förtjänar omtanke och lycka!
Ta vara på varje välmenat ord och bli starkare i dig själv!




Inga kommentarer: