söndag 9 december 2007

Mellow

Orklöshet!

Tappade allt jag hade precis.. Känslan av hjälplöshet och ett sviket h
järta ökar i takt med att modet sviktar. Jag vet att jag är starkare än såhär. Ibland blir det bara för mycket på en gång!

Sitter och bygger med Duplo.. Lucas ler och värmer hjärtat som trots den oändliga kärleken man får och ger Lucas känner sig mer än något kantstött!

Jag är trött..

Trött på att hela tiden få kämpa för att få vara den man är!
Trött på att allt är motvalls!
Trött och matt i kroppen!
Hjärnan jobbar på övertid och hjärtat försöker despera
t att hänga med!


Detta handlar inte om kärlek, varken saknaden av den eller den eventuellt befintliga. Bara så DU vet! Detta handlar om min varelse.. Det som gör mig till den jag är! Låter trist jag vet! Men det är inte så illa som det kan verka!

Hittat en eventuell tvillingsjäl och det är jag lycklig över och det värmer hjärtat otroligt mycket! Är så glad över det! Tack.. för du vet vem du är!

Mamma är grinig o smittar av sig.. Exet har bråkat i helgen me
n nu lugnat sig och verkar ha förstått och insett en del saker, kan ju alltid hoppas att det inte är spel utan verklighet den här gången! Så bet jag sönder min tand ännu mer idag.. Det var ett tag sen jag gjorde det, men det har inte stört mig så mycket.. Men nu blev det ju lite vasst.. Så min julklapp till mig själv blir ett tandläkarbesök till överpris och undertid.. vilken njutning! *skrattar rått*

Nu ska jag mysa lite mer med mitt hjärta.. Sen blir det bad o säng tror jag minsann!



Dagens ord: Du kan tappa tron på andra men tappar du tron på dig själv är du snart förlorad!


Inga kommentarer: