lördag 1 december 2007

Nattlig önskan!

Ja det kan man ju säga!

Hela grejjen börjar med att Matti..en sån go kille alltså.. jaja iaf så skulle vi käka lite o titta på någon film igår.. Han säger att det blir ändrade planer men att jag inte får reda på vad det är, normala kläder behövs.. Tankeverksamheten sätter ju igång så gott det går men kommer ändå inte fram till något som verkar det minsta vettigt!


Han skickar mess på msn o frågar om jag är redo vid 16,30 typ igår.. Nja.. men jag får bli det tänker jag då! Säger hejdå och hoppar in i duschen och gör sedan det obligatroiska tjejiga sakerna som hör till efteråt!

Matti ringer en timma senare och då står han o hans bror snart o väntar på mig i korsningen utanför! Sätter mig i bilen och dom bara flinar! *nervös typ* Vi ska till Göteborg det har jag fått reda på iaf, men de säger något om dansskor och dansband.. min första impuls är då att hoppa ur bilen men jag sitter kvar iaf som den brutalt nyfikna person man är!

Parkerar vid Liseberg typ. Går förbi Rondo och där ska Labero uppträda.. Jag fattar inget.. Matti säger något om att jag kan se någon ledtråd framför mig men jag hinner inte med.. Till vänster om ingången till Liseberg stannar vi... Det är fullt med folk.. Matti presenterar sin syssling för mig och så får vi någon lapp att sätta på jackan o så smiter vi in genom någon sidoingång!

Väl inne så befinner mig vid en scen.. Jisses vad är detta! Matti o hans bror ser fortfarande luriga ut men så avslöjar hans bror att vi faktiskt ska se Nightwish! Åh såååå coolt! Dom är bra. Och sångerskans första spelning i Sverige.. hehe.. lyssnar på förbandet Indica och dricker en öl.. Sen blir det hamburgare på vägen hem o så är man hemma igen! Helt bisarr kväll.. Men så trevlig.. O så överraskande! *flinar* Tack för det killar!

Igår blev en otrolig människa påkörd.. han satt i sin bil o stannade vid gult ljus o blir påkörd bakifrån.. Jävla idioter som inte kan se sig för eller respektera de trafiklagar vi faktiskt har! Tänker på dig!!

Dagens ord: Fusk kan vara lite okej ibland, men är inte till för att göras till någon vana!



Inga kommentarer: