tisdag 25 december 2007

Juldagen

Det är dagen efter kvällen före! Och då menar jag det verkligen.. Har mått helkass idag, helt självförvållat självklart men dock ej mindre illamående för det!

Vi firade jul hos mina föräldrar. Jag Lucas Mattias Matilda och päronen.. Vi hade så trevligt så, aningens för trevligt kanske.. Slutade med att jag blev nedbäddad av mamma med telefonen på kinden.. Sov som en sten!

Syster söt och jag! Julafton 2007

Nu ska jag snart iväg och jobba.. Lucas är hos mormor och morfar och myser o bygger med duplot han fick i julklapp av tomten.. Emma (kollega) ringde precis o talade om att hon tar första tåget på min tur o att jag får börja vid 17,02 istället för 15,42.. Hon loggar in på min handdator o tar med den till Skövde.. Vilken ängel! Oh det var precis vad jag behövde oxå..

Det är nämligen så att Herr Söt bestämde sig för att ta en tripp till Skövde. Idag! =)

Nu ska jag plocka undan kläder o sånt som ligger o skräpar.. Sen blir det att göra sig sötare och cykla till stationen!

Dagens ord: Ställ upp på varandra, det ger dig och andra glädje!



Inga kommentarer: