söndag 16 december 2007

Till dig

Du är du!
Du är underbar!
En vacker människa utan och innan!


När jag tänker på dig åker mitt hjärta bergochdalbana i kroppen på mig det går som ett rus av välbehag i blodomloppet och jag är varm.
Du gör att jag känner mig omtyckt och trygg, du ger mig en känsla ingen annan tidigare givit mig! Du är charmerande och omtänksam så till den grad att man tappar andan. Vill inget hellre än att lära känna dig.
Veta allt om dig och fortfarande tycka om dig som jag gör!

Tänkte jag skulle skrivit ihop en dikt eller liknande.. Men är för upprymd för att få till något som ens kommer i närheten av något bra så jag lämnar det till någon annan gång!

Du fyller mina tankar och mitt hjärta, tack för att du finns och för att du öppnar dig och din värld för mig! Ska bli ett äventyr som heter duga! Men har varken förhoppning eller förväntning av något slag. Nöjer mig med att vara din vän om det så blir!

Fjäsk? Kärlek? Känslor?
You bet!! All of the above!
Bara till riddaren i hans inte så vita rustning, som får mig att må som en prinsessa!

Dagens ord: Förlita dig på dig själv, du är starkare och tryggare i dig själv än du tror!





1 kommentar:

Anonym sa...

Tror att det äe mig som du tänker på och vill bara såga att jag tänke så himla mycket på dig!! Du är underbar och det bästa som hänt mig. Mina känslor bara stiger och stiger för var dag, du är helt otroligt!! Tycker om dig för den du är, så fortsätt med det!!