torsdag 27 december 2007

Lycka

Är förkyld och jävlig! Synd om mig! Fast ändå så långt ifrån synd om mig som man kan komma! Har två så underbara personer i mitt liv.. Lucas som är mitt centrum, solen som jag kretsar kring.. Och så är det du Henrik.. Du gör mig varm trygg och lycklig varje dag!

Glädje, värme och lycka..

Trygghet, kärlek och okontroll!



Haha.. har en pojkvän.. Han är en pojke och ja definitivt en vän.. Den allra bästa vän man kan tänka sig.. Han är varm och utstrålar säkerhet och empati.. Men han är så mycket mer..
Jag är förälskad..
Faller handlöst utan att vara rädd! *omtyckt*

Har spenderat en o en halv dag med kärlek värme och mys.. O en hel del bus.. Så trevligt så! Men så åker han o tar en bit av mig med sig.. Nu blir det fixande för att ordna så man kan träffas till nyår.. *håller tummen*

Nu ska vi duscha jag o min lilla goooding.. Sen kommer nog darling Sandra förbi med sambo för att ge lillkisen lite julklappar.. Sen bir det stan med Syster Söt.. =)

Dagens ord: Var inte rädd! Det är inte jag längre!



Inga kommentarer: