lördag 15 december 2007

What a feeling

Sitter här i Nässjö allt som oftast!
Två personer som fyller mina tankar! Är lycklig!
Hjärtat slår lite extra och det går små ilningar genom kroppen då och då och påminner mig om att jag mår bra! Tänk om det är så som det verkar! Vad lycklig man skulle kunna vara då! Men som den analyserande människa jag är så har jag så svårt med att bara vänta och se.. Men ska bannemig se till att inte analysera..




Ska jobba idag till 15,12 sen ska jag hem o plocka lite för jag får hem några vänner ikväll.. Blir tacos och lite Wii med Anna och Martin.. Ska bli trevligt.. Har kanske inte så mycket gemensamt med dom, men dom är genomsnälla och generösa människor så det blir nog väl.. Kul att de vill umgås med mig! Känner mig omtyckt! Och det är en härlig känsla!


Sandra söt klippte o färgade mitt hår igår... Så coolt! Är grymt nöjd.. Men så är jag ju som jag är oxå! Försöker på något sätt att eftersträva att se likadan ut på utsidan som jag är på insidan.. Jag är på G! *flinar*


Nu hoppas jag att han snart har rast så jag kan ringa o säga HEJ!

Dagens ord: Ta åt dig av det livet har att erbjuda, vem vet om det går i repris?


1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för att du finns i mitt liv!
Tycker om dig så himla mycket ska du veta!!