söndag 30 december 2007

I´m not so surprised

La la la! *sjunger*
Chris Daughtry gapar ut ur mina högtalare och jag befinner mig i någon form av semilugn. Borde vara runt i lägenheten och plocka samtidigt som jag packar för imorgon och gör mig iordning sammtidigt oxå helst, men så sitter jag här. Lugn som en filbunke tycks jag vara, men sen känner jag heller ingen bubblande oro i mig! Märklig känsla. Hm. *försöker analysera* Trivs rätt bra med situationen. Hittade rätt musik för tillfället och vill egentligen inte göra något samtidigt som jag har så mycket ork i kroppen som skulle räcka till tio Titaner!

Ska åka till Nyköping imorgon. Träffa Herr Söt och större delen av hans bekantskapskrets. Ska bli spännande.

Äventyret börjar på Skövde Resecentrum kl 09,47 går x2000 med destination Katrineholm för att därifrån fortsätta resan med buss till Nyköping.. Anländer i den kaxiga småstaden vid 12,45 enligt beräknad ankomsttid, men den kan man ju inte lita på om det är jag som är obord. Allt kan hända. Iaf väl där så ska Herr Söt möta mig.. Ska bli pirr i magen o så kanske en kram eller fyra, för det vore lite trevligt efter en stund på en buss med någon antagligen jobbig fjortis eller illaluktande äldre människa som sitter och hostar och snörvlar, ja precis... för de som känner mig vet att allt kan hända mig och ofta gör det oxå! *skrattar*



Nu får jag nog ta o sy upp mina byxor så jag kan klä upp mig och klä Herr Söt som ett smycke imorgonkväll med hans vänner. =)

Ska snart iväg och jobba, eller ja snart och snart, om två timmar borde jag åka hemifrån iaf.. *pustar* Mycket med det jordiska... Hoppas det är någon rolig förare för idag är jag på MUPP humör för ovanlighetens skull!

Dagens ord: Kan ju inte bli något annat än Gott Nytt År. Hoppas DU firar det med vänner och kärlek!



Inga kommentarer: