tisdag 22 januari 2008

Bombhot och kallt

Sitter återigen på en svart arbetsstol i fuskskin här i Nässjö!
Har arbetat mig ner hit via Göteborg först! På väg till Göteborg får jag meddelande om att postterminalen blivit rånad och antalet atrapper eller vad som förr eller senare kommer visa sig vara riktiga bomber placerats strategiskt runt om i centrala Göteborg! Jippie! Inte såhär tidigt är min första tanke!
Men väl nere i Göteborg var det inga problem att varken få komma till perrongen eller lämna den! *pustar ut*.. Äter lite därnere och åker upp mot Falköping och vänder mot Nässjö! I Nässjö sitter jag nu.. Till 11,19 då mitt nästa tåg avgår. Inte vidare roligt att sitta i Nässjö men vad gör man?
Pratat lite med Herr Söt idag oxå! Han sover länge idag han! Fuskis!!
Och idag är han faktiskt Herr Söt och inte Herr Grinig iaf! Fast lite Herr Trött kanske han är!
Mamma hade lämnat Lucas på dagis i morse och det hade inte varit några problem! Han jobbar ju där! Så skulle mamma komma o hämta honom sen så då blev han ju glad.. Alltså jag hämtar honom och inte min mamma!
Nu ska jag prata lite mer med Herr Söt tror jag minsann!
Dagens ord: Bra kollegor kan göra din dag! Se till att vara en själv!

Inga kommentarer: