fredag 11 januari 2008

Nyköping here I come! Who wants seconds?

Ja imorgon bär det av till Nyköping för andra gången i mitt livs historia! Ska bli trevligt tycker jag! Ska bli så härligt att se Henrik igen oxå.. O så ska vi till Sthlm på bio imorgon kväll med hans bror med bihang (Janni.. hans tjej.. inget bihang men ändå) National Treasure uppföljaren.. Det blir nog nice!



Sitter för tillfället med mina nya stövlar på mig fullt övertygad om att inte få skoskav av dom om jag går in dom lite inne! *flinar* 'Alla sätt är bra utan dom dåliga!

Lämnade Lucas till Johan på stan förut! Saknar honom redan! Ja inte Johan då utan Lucas.. Han är mitt hjärta på ben.. Skulle inte klara livet utan honom även om han ibland kan göra det mer motigt än det behöver vara.. Men han är mitt allt! Mamma saknar dig sötnos!

Har förövrigt ändrat mitt utseende ytterligare en gång! Kan inte hålla mig! Nu är jag REDHEAD! Hehe.. Det blev tufft tycker jag! Sen vad andra tycker är upp till dom.. I like it anyways!

Nu funderar jag på om jag ska ta o lägga mig i sängen en halvtimma.. Gick upp sju i morse trots att jag är ledig och börjar flytta möbler.. 20 minuter senare ringer det på dörren och killarna som ska byta alla fönster i lägenheten står utanför dörren.. Pust.. Lucas tycker det var kul att kika en stund sen begav vi oss till mor och far och senare till stan där jag färgade håret och Lucas han fick gå på stan med Matilda och Victor en stund..


Nu sitter jag här! Slut! *frustar lite* Blir nog vila lite.. JAAA.. guuu va skönt!

Blir inget skrivet här förrens tidigast måndag! Den som lever får se!

Dagens ord: Du är inte snyggare än du gör dig.. Eller roligare... Eller snällare... eller... eller....



Inga kommentarer: