fredag 25 januari 2008

Älskad i ensamhet

Nu är jag här!
I Falköping igen!
När jag senast såg denna stad,byhåla,ort så var jag här med Henrik.. Min kärlek! Han lämnade mig här! Han skulle hem och spela fotboll! Vilken stil va? Dissa mig för något så trivialt som fotboll? *flinar rått* Nejdå! Det är skönt att få sakna honom... En underbart brutal och rå saknad... En saknad jag inte skulle vilja vara utan!
Har precis varit inne och bokat platsbiljetter så jag ska få träffa honom redan på måndag kväll igen! *lycklig* Så då blir det att åka till Nyköping för tredje gången i min livstid!
Sökte precis på Google på mitt blognamn! *skrattar* Där fanns det några av mina inlägg! Det var lite skumt! Har inte kollat det innan! Men det var någon eller något som lagt in mig via en annan site.. Hehe.. Inte för att det finns något som helst av värde för någon annan att läsa på denna i stort sett meningslösa sida som egentligen bara är stort slöseri av DIN tid!
*flinar igen*
Nu strömmar det in folk här i orderkontoret! Några förare, några ombordare och några som varit på utbildning i Göteborg.. =)
Nu ska jag nog försöka få i mig något att äta! Har inte ätit sen.. hm.. när var det nu?
Lämnade Lucas i morse oxå! Så en helg helt ensam fast jag ska ju jobba såklart men annars är jag helt själv! Men känner mig älskad..
Omtyckt och lycklig!
Dagens ord: Tänk på att du gör intryck på alla du möter varje dag! Det är upp till dig om det ska bli ett bra eller dåligt sådant!

Inga kommentarer: