söndag 20 januari 2008

Pure relaxation

Jaha ännu en vecka lider mot sitt slut!
Dagarna går nästan i varandra mer än hand i hand numera och veckorna ändras fort till månader som sedan blir till år! Inte mycket man hinner med samtidigt som man har fullt upp hela tiden!



Den här helgen har vi slappat mest hela tiden jag och min Lucas.. Tittat på film, byggt med lego och byggt med tågbanan hos mina föräldrar dit vi för övrigt snart ska bege oss snart igen! Blir att spendera natten där för jag börjar ruskigt tidigt imorgon och mamma ska ta Lucas till dagis.. Men jag slutar tidigt imorgon oxå så vi hinner med lekparken imorgon förhoppningsvis! =)

Snart ett år sen Johan gjorde slut med mig!
Ett år sen!
Det har ju bara susat förbi!
*tänker på året som snart gått*

Det var nog det bästa som kunde hänt mig ur min egen synvinkel iaf! I familjelivs synvinkeln kanske man hade haft ett och annat önskemål, men nu är det som det är med varannanveckas köret och det är bara att gilla läget! Och det funkar ju och flyter på så jag ska inte klaga!


Henrik kommer nog hit i veckan! Ska bli mys! Det är ju snart en vecka sen man såg honom nu och det märks! Men tycker om honom och något säger mig att han tycker om mig med!
*ler oskyldigt*

Nä nu blir det nog ett bad och sen blir det att knalla till päronen för en tidig sänggång!

Dagens ord: Alla behöver vi något eller någon! Vårda det behovet! Blir det ett beroende se till att det är ett trevligt sådant! För det tänker jag göra! ;-)





Inga kommentarer: