torsdag 31 januari 2008

Im short but Im healthy

Brrrr... kallt! Har precis kommit hem från Göteborg där jag spenderat dagen med säkerhetsutbildning och elutbildning.. Och obligatoriskt prov! *pustar* Hann dessutom träffa en kurskamrat på en snabbfika! kul att se henne!

Nu sitter jag här och väntar på att värmen ska komma till mig så jag får arslet ur och städar kaoset som jag numera kallar mitt hem och mitt liv! *pustar* Det blir nog väl!

Har hört något jobbigt om någon jag bryr mig mycket om idag! Känns inget vidare, speciellt då man inte kan finnas där för den personen.. Man vill men viljan räcker inte alltid hela vägen.. En svår situation är det.. Både oss emellan och situationen personen i sig befinner sig i.. Jag vill stötta och visa att jag bryr mig men det är som sagt inte det lättaste under alla dessa omständigheter!

Man får vara försiktig med vem man lämnar hjärtat till.. Det kan göra ont, det kan gå sönder och blöda tills kroppen är överfylld av mörker... Inte kul..

Tur har jag som valt rätt person.. Det tror jag verkligen.. Trots att det är väldigt nytt.. Men tror till 1000% på detta.. Ja du läste rätt till tusen procent..


Dagens ord: Frusen? Hitta någon som är dig kär! Det värmer!

Inga kommentarer: