måndag 21 januari 2008

Fina fisken

Har jobbat en kortis! Hämtat Lucas på dagis och vilat och även hunnit med att åka in till stan och shoppa loss hoss Zoofia! Alltså inhandlat hela 11 fiskar! =) Lucas var eld och lågor! Så myspysigt!

Pratat med Henrik idag.. Herr Söt är idag Herr Grinig tror ja
g minsann! Men alla har ju bättre eller sämre dagar! Och idag måste höra till en av hans sämre dagar! Höll även på att bli så att han inte skulle komma i veckan.. Ont i hjärtat fick jag ett tag även om man försöker stålsätta sig och inte känna något! Men det är svårt när det finns så mycket känslor där! Hade han inte kommit imorgon skulle det dröjja upp till en månad innan vi träffas igen!

Distans är bra!
Distans är dåligt!
Distans är prövande!
Distans är påfrestande!

Jag älskar dig min Herr Söt! Min Herr Grinig! Min Tristan! Min prins, riddare! Min stjärna i natten och min alldeles egna solstråle om dagen! Tack för att du promenerade in i mitt liv och charmade mig så jag föll handlöst och fortsätter falla som jag aldrig fallit förut!

Nu ska jag och Lucas snart knalla till mina föräldrar igen! Dags för ännu en övernattning på Advokatvägen! Det funkar väl bra, men blir lite för ofta ibland bara! =)

Dagens ord: Grinighet smittar så passa dig!


Inga kommentarer: