tisdag 8 januari 2008

Not much to say

Men jag skriver lite ändå! Min goding somnade i soffan för en liten stund sen så jag har kollat nätet en liten stund! Är trött så ska nog ta o vila lite jag me! Passa på lixom! För imorgon blir det jobb för i stort sett hela slanten. Börjar vid 05 och slutar 18 typ.. Är ledig idag.. Skönt! Men är på kass humör! Verkligen kass.. Tror jag håller på att bli sjuk eller nått! Ont i huvudet och allmänt slö..

Tänker en hel del på Herr Söt som gjort ett djupt intryck på mig, och som är åter i landets "ädlare" delar! *suckar* Hm. när får man se han igen då?




Nu ska jag nog vila lite!

Har fått lite räkningar, bra att veta att man inte är bortglömd av den yttre världen iaf.. Även om det bara är mina pengar de vill åt! *flinar* Mattias B kanske kommer förbi på en kopp svart sen och så blir det väl lite prat om hans kärlek o min eventuellt oxå.. o lite prat om att det typ är ett år sen snart vi sågs första gången.. Ett år???? Redan!?

Nä nu blir det en värktablett sen soffan en stund med goodingen!

Dagens ord: Du kan inte alltid vara där du vill vara! Gilla läget och gör det bästa av det!



Inga kommentarer: