tisdag 5 februari 2008

Finns ju bättre saker...

att lägga sina surt förvärvade slantar på än att gå till tandläkaren! Ett nödvändigt dyrt nödvändigt ont i mina ögon men man måste ju tyvärr! Och tänk vad skönt det kommer kännas efteråt, kommer känna mig som ny igen! *bling bling* (syftar på att jag blänker som en ny bil) *skrattar*

Idag flyttar Henrik till en etta i Nyköping, så nu får man privilegiet att vara med honom alldeles själv när man är där oc hälsar på.. Inte för att det stör att träffa hans föräldrar och familj men det är skönt att bara få rå om varandra och välja när man vill träffa familjen! =)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska orka med att ta mig för! Tänkte iofs börja med att äta frukost så kanske den kreativa ådran kommer i fas igen efter gårdagens fejjande med sop"skåpet".. Det blev ommålat och fick sig en välbehövlig uppdatering. Sopskåp ala 2008..

Blir att stoppa i sig dagens första värktablett för att lindra min huvudvärk som inte vill ge med sig! Det är säkert någon tumör som trycker på och gör att jag inte kan tänka.. Antingen det eller så är jag kär.. *flinar* Hur som helst så börjar jag med tabletten sen blir det lite te och yoghurt med müesli sen blir det att göra sig nyttig och hänga lite tvätt och sen gå igenom klädkammaren.. Ska kasta alla kläder jag inte använder! Jisses vad mycket kläder jag har! *frustar*

Nä.. nu måste jag sätta igång.. We are burning daylight here people!!!

Dagens ord: Make yourself useful in everyway you can....


Inga kommentarer: