tisdag 26 februari 2008

Så var det gjort

Nu har man då varit hos tandläkaren!

Har en viss tandläkarskräck efter ett besök jag gjorde när jag var 16 som slutade hos käkkirurgen med inflamationer o dylikt.. Mindre kul.. Så jag har lite skräck för det ädla yrket numera!

Men jag gick dit! Det kostade mig 750:- för att laga en flis jag gnisslat loss och det får jag väl säga att det var värt.. Och som bonus får jag två besök till, självklart med diverse avgifter för dom oxå.. Jag lider nämligen av tjockisarnas I-landsproblem nr ett.. Jag dricker för mycket läsk.. Vilket jag iofs råder bot på nu genom att gå på GI där det dessutom är strängt förbjudet med cola, fanta eller ens liknande färgat och smaktillsatt läskeblask som man frivilligt häller i sig.. Nu är det vatten som gäller för Malin, och möjligen någon kopp te eller saft ibland!

Jaja.. det blir iaf ordning på min mun och det är ju positivt, det är sy
nd bara att det ska vara så dyrt och obehagligt! Men vill man må bra är det smällar man får ta!

Nu ska jag vila och äta lite sen blir det att sätta fart på målning och sådant som jag påbörjat och vill ha klart snarast, och då är det ju bara att ligga i!
Gammal bild! Mörkt o långt skulle det tydligen vara! =)


Dagens ord: Gör det utan bedövning, det gör inte ont. Iaf inte på mig!!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.