lördag 9 februari 2008

Muppiga Malin

Nu vet jag inte vad det är med mig riktigt!
Sitter på rumpan här i Nässjö och pratar med min älskling i telefonen.. Min stora älskling alltså, inte Lucas! Mår bra idag förutom huvudet som gör sig påminnt genom att värka lite sporadiskt! Men vad gör det om hundra år?
Rickard sitter bredvid.. Föraren på tåg 7224 där jag ska jobba härnäst upp till Skövde där jag ska ha rast i två timmar! Mindre kul att vänta två timmar på att få jobba ner till Falköping och sluta där vid strax efter tre! Sen blir det hem och städa lite! Försöka hinna med att ta sig in till stan och handla lite ätbart och eventuellt spendera kvällen med Blixten hans son och hans tjej och dricka lite vin och en och annan falsk ton till Melodifestivalen!
Så otroligt glad idag! Trots lite värk och smärta här och var! Hjärtat mår bra, bankar och slår och pirr i magen finns där så gott som konstant numera! Henrik kommer till mig imorgon! Så härligt! Vi ska träffas en hel vecka! Åh.. häftigt.. Får se hur det funkar att vara själva tillsammans för omväxlings skull.. Kan bli intressant! Jag kanske retar gallfeber på honom, eller han på mig! Eller så rätt och slätt älskar vi varandra bara så mycket så vi bara njuter hela veckan! Den som lever får se som jag brukar säga!
Nu är det nästan dags att bege sig ut till tåget! Kommer bli några fler felutrop denna sträckan känner jag på mig! Har redan sagt några fina!
- Vi har bara en fungerande toalett på detta tåget och den finns i den främre delen av tåget! Så för er som har sånna behov så vet ni vart den finns!!
Sånna behov? Har inte alla SÅNNA behov?? *skrattar*
Malin är lika smidig och muppig som vanligt! Skönt att veta att något är som det ska iaf!
Dagens ord: En bra attityd och glada ord kommer du så mycket längre på!!!

Inga kommentarer: