fredag 22 februari 2008

What a weekend? Anyone?

Sitter i Nässjö! Mindre kul! Ska åka uppåt igen om ca 20 minuter!
Pratar med Henrik i telefonen! Han jobbar!
Reflekterar man över folk och fä när man jobbar på tåget märker man rätt snart hur skruvad världen är och dess innvånare är inte mindre skruvade dom heller!
Slutar snart! Det ska bli skönt! Då blir det bara att plocka upp plutten på dagis sen raka vägen hem och äta lite.. sen blir det nog lite städning idag eftersom det inte blev av igår! Ikväll blir det nog en egen myskväll med lite Let´s dance och kanske varma mackor.. *läskas*
Nu ska jag leta lite blanketter så jag får iordning på min redovisning... Skriver kanske mer senare!
Dagens ord: Det ordnar sig.... det lovar jag.. kanske inte som du tänkt men det gör det ändå!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag totalt beundrar dig!