måndag 11 februari 2008

My sweetheart is with me!

Är i Göteborg!
Jobbar.. Jobbar inte länge idag! Men short but sweet.... jobbar bara upp till Töreboda och sen blir det taxi till Skövde därifrån! Henrik är hemma hos mig! Han sitter och gör ett försök att komma ut på internet men det visar sig nog vara lättare sagt än gjort! Härligt att ha honom hos mig! Han kom igår (söndag) morse typ vid 07 tiden och kommer att åka hem på fredag om inget oförutsett händer innan det! Vilket vi inte hoppas det gör!
Lucas är hos sin pappa och har det säkert toppenbra hos honom! Det tror jag iaf!
Har inte så mycket att skriva.. Har en present på G till Herr Söt men har lite svårt att finna tid att fixa klart den eftersom han är hemma och vill kramas och pussas och sånt hela tiden.. *flinar* Nädå.. vi har det bäst vi två tillsammans.. Känns så iaf... =)
Nu ska jag på toa och sen blir det att gå ner till tåget igen... 20,02 avgår jag från Göteborg Central! Hoppas det inte blir några förseningar och så!
Dagens ord: Lyckan kan du inte spara på! Se till att slösa, smitta andra och ta vara på varje ögonblick!

Inga kommentarer: