torsdag 28 februari 2008

Man kan ha roligare

Än jag har nu!

Sitter bara här! Som i en form av dvala! Helt slut i både kropp oc
h sinne! Har inte varit en direkt överansträngande dag men det är nog det att jag grejjat så mycket hemma det sista så jag inte fått möjlighet att slappna av! Ska fortsätta grejja snart men tar en välbehövlig paus! Men när jag sitter här så konstaterar jag att jag i stort sett bara stirrar in i skärmen, inte en tanke, ingen ork.. INGET! Men det kommer nog igen! Jag vet att jag kommer igen! Hoppas det är inte blir för sent ikväll bara!
Gammal bild men orkade inte lägga in dom nya!


Imorgon kommer mina älsklingar hem/hit! Både Lucas och Henrik. Först hämtar jag Lucas på dagis då jag slutat jobba och senare på kvällen kommer Henrik! *lycklig* Därav behöver jag få klart städningen idag, så slipper jag tänka på det imorgon!

Idag har jag haft 5 timmar rast i Nässjö! Helt värdelöst att ha så mycket tid där! Man gör ju staden på 15 minuter, äter på 15 till sen har man 4 timmar kvar att ha ihjäl! Sov iofs och började läsa Älskad och underbar av alla! Den var jätterolig, iaf fram till kapitel 9 där jag nu är! Den är säkert toppen!

Nu blir det att städa lite badrum och kök och bädda rent i sängen och skura golv i sovrummet!

Dagens ord: Ta inte ut dig själv! Tänk på att du ska räcka och bli över både till dig själv och andra!