tisdag 5 februari 2008

Rätt intressant

egentligen inte kanske.. men ändå! Har blivit upplyst... Är något mer klarsynt över de händelser som lett till att jag numera har världens underbaraste pojkvän, ett jobb som jag stormtrivs på och eget boende och mitt mirakel varannan vecka! Det jag pratar om är såklart det gamla groll som kallas för förhållandet mellan mig och mitt ex (Lucas pappa)... Jo lite intressant är det.. Det jag fått reda på är att "han" då startade ett förhållande med en annan tjej som han numera bor tillsammans med och väntar barn med innan han ens brydde sig om att göra slut med mig.. Nej... misstag inte... jag är inte sotis, inte avundssjuk och jag lider inte av ett krossat hjärta.. Tvärt om.. Det jag har är värt att avundas....! *ler*

Men den frågan som kommer upp då är... HUR FAN KAN MAN MED? Spelar ingen roll hur bra eller dåligt ett förhållande är, det är det mest ruttna man kan göra mot någon... Visst folk är otrogna och knullar åt vänster och höger.. Men det som värre är när någon faktiskt går och skaffar sig känslor och en blivande "festmö" vid sidan om! *sväljer en kväljning* Det är ju så man mår illa! Visst jag kan låta bitter.. Det är jag inte.. Det är klart att det sårar.. Det sårar nästan mer att få reda på det nästan ett år efteråt.. Men men.. jag är stark, vackrare än förut och mycket speciell... Den som fångat mitt hjärta måste skatta sig lycklig och det tror jag att han gör.. Jag är lycklig varje dag han är i mitt liv och får solen att lysa starkare än den tidigare gjort.. Tack Henrik... Du ÄR fantastisk!

Har ett illamånde i mitt bröst.. Men det är nog mest för att personen jag var tillsammans med visat sig vara någon annan det sista.. Vet att vi hade det bra, det vet han oxå.. Men att sedan fortsätta vara så feg och vid en konfrontation ändå våga stå och ljuga en rätt upp i ansiktet.. (eller ner i mitt fall) *flinar*

Jaja nu är det sagt, skrivet och glömt.. Men känner mig mer sviken än tidigare.. Tur att jag har nära och kära som hjälpt och kommer fortsätta hjälpa mig att läka och utvecklas till min fulla potential!

Detta var bara en uppdatering! O du Henrik.. Längtar grymt mycket efter dig och ska bli spännande att se hur vi utvecklas tillsammans! WE ROCK!!!


Inga kommentarer: