måndag 28 april 2008

Bara ben

Sitter i Nässjö för första gången i ordningen för dagen! Ska ner hit en gång till innan det är hemgång! Nice! Eller inte! Inte jättekul att jobba x14 två gånger (för dig ickeinvigd så innebär det våra vita vättertåg som går Skövde-Nässjö sträckan). Fast det är klart får jobba Regina upp sista vändan så får väl le och se glad ut i alla fall!
Har inte så mycket att skriva här idag. Saknar min älskling som befinner sig febrig och dan i en taxi i Nyköpings omnejd och min andra älskling huserar för tillfället på dagis där mormor ska hämta honom mot kvällningen!
Magen kurrar, vilket kan bero på att jag endast ätit frukost idag och konstaterade precis att det är hög tid för middag egentligen, men ni som känner mig vet oxå att min mat och sovklocka inte fungerar som den ska. Någon kugg som hängt sig eller något dylikt så dags att lämna in den på felsökning och eventuell reparation om jag har råd med det. *skrattar*
Nu ska jag snart åka iväg igen och tänkte hinna med att sponsra Pressbyrån med hela 18 riksdaler för en MER och sedan bege mig till tåget! Wiiieee...
Dagens ord: Saknad är så icke trivialt att du får stå ut med det för att uppleva underbara saker!

Inga kommentarer: