måndag 24 mars 2008

27

Så har man nått den nobla åldern 27 idag då!


Vad har jag gjort idag på min stora dag?

Vaknade bredvid Herr Söt som var trött efter en hel veckas jobb så lät honom sova lite, trots att frukost på sängen inte hade varit helt ovälkommet! *flinar* Gick upp vid halv nio kanske och började städa vardagsrummet.. Kul att göra sådär på födelsedagsmorgonen men vad gör man? Väckte Henrik vid tio då han vaknade till liv och log åt mig. Mitt hjärta blev varmt! Fick min present av honom strax efter tolvslaget inatt och det var min favourit parfym *lukta gott* Den är supersvår att få tag på för den har typ slutat tillverkas..

I alla fall..

Fortsatte med att städa badrummet och Henrik fick grejja med inköpslista för "kalaset". Vi åker till Willys och handlar och kommer hem med varorna och strax därefter kommer Lucas hem. Vi leker med honom lite. Lucas och Henrik tar sig an uppgiften att göra tårta och klarar det galant. =)

Jag städar under tiden och får rätt fint här hemma faktiskt om jag får säga det själv!

Familjen kommer vid fyra då jag bjuder på Chili con carne med hembakt bröd! Det var mums! Sen blir det paketöppning och får av mor och far ett linne och pengar till träningsskor och sport BH. Av lillebror får jag två blommor med läckra krukor och av syster får jag sport linne och byxor. Härligt... Ja just det inte att förglömma. Fick ju såklart Järvheden biljett av Henrik oxå, ska gå på show på fredag och det ska bli top notch! *skrattar* Och av Johan Lucas och Elin fick jag en nyckelring och en sagobok.. Så fina presenter så!

Lucas blev hämtad nu på kvällen strax före sju och sen dess har jag o min älskling myst, spelat Wii och ska nu kika på film! Han åker imorgon så får ju ta vara på den tiden man har lixom!

Nu ska jag inte ödsla mer tid framför datorn när jag har min hjälte i soffan.

Dagens ord: Att bli ett år äldre är inte det minsta jobbigt med rätt människor runt omkring sig!


Inga kommentarer: