onsdag 19 mars 2008

Storasyster och lillebror


Sitter i soffan med Lucas liggande bredvid.. Vi tittar på storasyster och lillebror. Dom bråkar! Lucas propsade på att vakna alldeles för tidigt idag, vilket för mig en dag jag är ledig är vid 06.20. Småtaskigt för mig tycker jag som varit borta hemifrån från 04.30-19 två dagar i rad. O dessutom sovit hos päronen i systerysters säng.. Två nätter.. o när man väl får sova hemma på sin egna kudde ja då ska man upp tidigt då oxå.. *hm*

Pratat med älskling en kortis på morgonen, han var trött.. Förstår honom för han har ju jobbat hela natten och slutade precis. Tänker på honom!

Vet inte riktigt vad som står på schemat här hemma idag.. JO vi ska äta frukost nu, sen blir det nog att bygga med duplo i Lucas rum. Bygga zoo.. =)

Trodde jag hade mycket mer att säga än jag faktiskt hade idag. Hm.. hjärnverksamheten vill väl inte komma igång riktigt än antar jag. Onsdag idag. En vecka sen jag var hos Henrik. Och idag är det hela 4 månader sen vi pratade första gången, jisses vad märkligt. Det känns som om vi kännt varandra hur länge som helst o det har gått superfort. Jättemärkligt.. Det är ju trots allt bara fyra månader, och det har gått hur fort som helst. Jaja nog ältat om det..

Nä nu blir det att göra frukost!

Kanske skriver mer sen..

Dagens ord: Ta det lugnt när du är ledig, och gör det du vill göra!

Inga kommentarer: