söndag 16 mars 2008

A million things

A million things to do! A million things to say! A million things to feel.

Lät ju nästan deprimerande det där men det är det absolut inte... Idag är det Lucas dag med mig så han får bestämma frukosten... *skrattar* Det var nog inte min bästa ide hittills för det blir pommes frites.. Och det känns ju inte direkt nyttigt att äta till frukost... Men så fick inte jag någon mat efter kl 12 igår så jag är huuungrig som en varg så jag tackar ju inte nej till det istället för at äta 175 smörgåsar. =)

Lucas ligger här i soffan och myser och kikar på film.. Vi ska ha en mamma-Lucas dag idag.. så mysigt ska vi ha. Ikväll blir det att gå till mina föräldrar och sova där. Inte jättekul att behöva sova där så ofta som vi gör, men jag skulle ju inte klara mig utan deras hjälp.



Henrik är i skolan, känns lite udda för det är första morgonen på länge vi inte pratat i telefon och det blev knappt godnatt sagt igårkväll heller eftersom han behöver lägga sig i tid för att orka till skolan.. Blev bara en jättekortis, med en supertrött hjälte i andra ändan..

Nä nu blir det att göra iordning "frukosten" har inte sådär förskräckligt mycket i mig idag som behöver komma ut.. Jo.. fick värdens sötaste godmorgon mess från Herr Söt.. tack för det min stjärna..

Dagens ord: Det är inte dumt att vara lite mot strömmen!

Inga kommentarer: