torsdag 20 mars 2008

... pust....

Saknar honom!
Han som med sina ord förgyller dagen så den strålar och mjuknar från den bistra hårda verkligheten som då och då tränger sig på. Han som får mig att känna, känna mig vädefull, känna mig älskad och känna kärlek.

Saknar honom!

Ska åka iväg om en halvtimma! Kika kläder på stan med Sandra söt och Lucas. Ska bli myspys det! Får se om man hittar något, vem vet kanske kommer hem med ett par svarta byxor som jag letar efter.



Fick ledigt på lördag fast att jag skulle jobbat kväll/natt. Ringde igår och ringde senare igen och då hade dom fixat det. Så på lördag blir det tunnbad och mat med familjen... Och Britt-Marie och broders flicka Sabina.. Det ska bli mys det!

O så på söndag kommer min älskling till Skövde igen.. Han ska möta mig i Jönköping vid IKEA. Så ska jag inhandla lite välbehövliga saker.

Nä nu måste jag kasta mig in i duschen! Annars hinner jag inte med!

Dagens ord: Saknad rätt o slätt!

Inga kommentarer: