torsdag 27 mars 2008

Beslut

Sitter i Nyköping i älsklingens säng! Ja jag tog beslutet igår att jag inte ville vara ensam och sjuk utan vara där jag är omtyckt, bortskämd och älskad och det känner jag att jag är här! Så glad att jag har dig sötnos!

Sandra är en toppentjej som verkligen ställt upp för mig! Så härligt med goa vänner!

Har precis varit och handlat och märkte då att jag är sjuk fortfarande! Iofs så visste jag det innan, men av bara en sån liten ansträning som att vara borta på ICA i 15 min fick mig att få rinnig näsa och dunderhuvudvärk igen. Aj aj aj.. Inte bra att vara hemma hela dagen o gå ut på kvällen! Så nu sitter jag under täcket och väntar på att Henrik ska komma hem efter sin fotbollsträning.. Blir nog dusch och te för mig innan dess oxå!

Fixade nätverk här hos Henrik.. Vet att det är lätt men blev lite imponerad själv nästan.. Så jag surfar trådlöst genom henriks dator och hans internetanslutning!*stolt*

Imorgon blir det Järvheden så ska se till att vila upp mig och må bra tills dess.. Sen på lördag blir det mys och bowling med Tobbe och Natalie, Patrik och Malin, och Fredrik och Janni... Det ska bli kul.. Har ju inte umgåtts så mycket med hans vänner än så det ska bli spännande att se vad dom är för härliga filurer.. För Henrik som är så härlig o go kan ju inte ha annat än härliga vänner! Eller? I doubt it!

Nej nu blir det att lägga huvudet på kudden ordentligt o vila lite!

Dagens ord: Du förtjänar att vara älskad och bortskämd.. Ibland iaf!

Inga kommentarer: