tisdag 18 mars 2008

Bra rubrik

Falköping!
Kallt, bistert och allmänt tråkigt idag bara.. Det är kanske inte ovanligt att det är tråkigt i Falköping, och för er icke invigda så kan jag ju understryka att det faktiskt inte finns så mycket att göra här i stan när man har rast i en timma vid strax före åtta på morgonen! "Stan" ligger inte nära stationen.. Vilket gör det helt klart svårare att hitta på någonting, tidpunkten kan iofs vara rätt så illa vald oxå för det...
Jobbar som du kanske förstår, och kollegan Emma står bredvid och förundras över min fingerfärdighet när det gäller tangentbordet. *skrattar* Hon bara gapade..
Jaja... Kom och tänka på en sak förut när jag pratade med föraren om kramp i vaden.. Jag sa att jag hade det när jag var gravid och så kommer jag på mig själv att fundera över om jag ens varit gravid? Hm.. ja jag är märklig.. Men det är ju snart typ tre år sen Lucas kom så är det så konstigt om man glömmer? Jo det är klart jag är fullt medveten att jag har varit gravid, svårt att missa när man inte kan se sina fötter på ett halvår. Men känslan börjar falna... Undrar hur det känns.. Kan inbland sakna det där lilla pirret i magen som fanns när Lucas inte var så stor, och när sedan hans rörelser blev mer och mer påtagliga och tydliga.. Det var tider det.. Hoppas på att få uppleva en graviditet till iaf... =)
Ska ner till Nässjö om en stund.. Och då menar jag vid strax efter nio så fortfarande över en timma kvar. Och där har jag lite drygt fem timmar rast.. Ska slänga mig i sängen på "hotellet" och dega och vila i några timmar iaf.. Nässjö är ungefär som Falköping vad gäller att ha saker att göra! *flinar*
Tänker på min Henrik som har jobbat hela natten och ligger och sover nu. Hoppas han får sova ifred idag.. Det är rätt märkligt för vi försöker på något sätt locka fram en reaktion av motparten. Vi gnabbas, retas, jävlas och försöker kanske till och med att få varandra griniga.. Imorgon är det en hel vecka sen vi sågs sist och vi kommer inte ses förrens på söndag.. *funderar* Undrar hur detta ska sluta! Och allt gnabbande bara för att vi saknar varandra och typ stör oss en del på att inte kunna träffas mer än vi har möjlighet att göra.
Nä.. nu blir det slapp i soffan med Bert och Emma..
Dagens ord: Är du knäpp? Let it show....

Inga kommentarer: