söndag 9 mars 2008

Söndag

Pratar i telefon för ovanligehetens skull.

Med Henrik då såklart!

Syster söt och Victor gick precis härifrån! De var här på lite te och så åt dom chokladmuffins som dom antagligen bemödat sig med att baka själva! Det konstruktiva paret. Det är få som grejjar och fejjar så mycket som dom gör! Men dom är så söta och härliga så man får nästan lite ångest! *flinar*

Nu ska jag plocka iordning mig lite för jag åker till Nyköping imorgon! Ska bli härligt att få kramas lite igen! Det skulle ju dröja så länge annars om jag inte hade åkt dit imorgon så så fick det bli!

Ska fixa med överraskning åt Herr Söt imorgon oxå, måste fundera ut ett sätt att fixa det utan att han märker något, det blir morgondagens utmaning!

Dagens utmaning blir att plocka iordning allt, jobba, och ta mig hem från stan ikväll.. Den blir även att försöka somna i tid så jag kommer upp vid 05 imorgon (senast).. Den som lever får se hur det blir!

Nä.. sätta igång lite musika och sedan lägga på ett kol!

Dagens ord: Do it! Just do it!

Inga kommentarer: