måndag 10 mars 2008

Måndagsmys!

Lugn och ro är det som fyller mig för tillfället! Och lyckoruset sänder mig till oanade höjder! Väntar otåligt fast ändå ganska tåligt på att min älskade pojkvän ska komma hem och förgylla kvällen! Och med hem menar jag hem till sig där jag nu sitter och väntar på att han ska sluta jobba för dagen!
Denna dagen alltså!
Den började egentligen igår kan man säga när jag pratar med Henrik i telefonen och han säger åt mig att ställa larmet ordentligt så jag inte försover mig och missar tåget.. Varpå jag kaxigt svarar: -Jag försover mig aldrig! hahahha.. man ska verkligen aldrig säga aldrig..
Jag vaknar vid strax efter sju med Henrik härligt glad i telefonen som undrar vad jag gör.. SHIT vad är klockan får jag ur mig och när han berättar att klockan är 07.15 så flyger ett antal svordommar ur mig och jag flyger upp ur sängen, sätter igång datorn där jag kollar när nästa tåg går.. Eftersom det som jag skulle åkt med avgick från Skövde vid 06.27.. Det gick ett nytt vid 08.47.. Gör mig iordning och packar och tar bussen in till stan..
Sätter mig på tåget, byter tåg i Flemingsberg och anländer i Nyköping vid tjugo i tolv ca.. Bättre sent än aldrig! *ler* Henrik hämtar mig på stationen och vi åker hem till honom, härligt att få vara i hans armar igen! =)
Nu har jag suttit och väntat på att han ska komma hem igen sen kl 14 och nu är det knappt en timma kvar till han slutar, och på den tiden ska jag duscha och laga mat! Hm.. jag klarar allt!
Ska gå på Järvheden den 28 mars.. Så kul ska det bli, och med den personen som jag helst av allt vill gå dit me oxå.. Lyckos mig!
Nu ska jag laga mat!
Dagens ord: Försova sig är ingen höjdare, men gör du det vakna till ljudet av den du älskar!

Inga kommentarer: