lördag 8 mars 2008

Sex lektioner i kärlek

Har just tittat på en helt otrolig film!

SEX LEKTIONER I KÄRLEK

Så mycket känsla i den filmen så jag vet inte vart jag ska börja! Den inger ett hopp och en tro på kärleken, att den finns där, tillgänglig för alla som vågar öppna sitt hjärta för någon!

Man mår illa över otroheten, skrattar åt sarkasm
er och ironi, gråter åt sorg och lycka.
Se den du med!

Nu lät jag nästan som om jag försöker sälja in denna filmen för någon reklamkampanj eller så, men den var verkligen toppen, de senaste två timmarna (med paus) så har jag suttit här och skrattat, gråttit och smålett för mig själv.


Tänker på mitt liv, mitt liv i jämförelse, min kärlek i jämförelse. Det är häpnadsväckande att så stora känslor har fått ett sådant litet ord som KÄRLEK.. Det ska rymma så otroligt mycket..

Mitt hjärta rymmer mycket! Där ryms evinnelig kärlek till min son Lucas.. Där rymms den stöttande och avslappnade kärleken till min familj och släkt. Och där rymms även vänner.. Och sist men absolut inte mindre så rymms förälskelse, framtid och skratt med dig Henrik..

Tack till er som gör mitt hjärta lätt som fjädrar, som får mig att le på en dålig dag och som finns där utan att jag behöver be om det! Det är inte alla som har familj, vänner och kärlek på det sättet jag har! Men jag önskar alla hade det!

Dagens ord: Se filmen.. förstå känslan!


Inga kommentarer: