torsdag 6 mars 2008

Du.. bara du

Bara du kan få mig att känna såhär!

En känsla av total maktlöshet och upprymdhet på samma gång!
Tänker på dig varje stund jag är ifrån dig och saknar dig och värmen från din kropp!
Vill vara tillsammans med dig, vill vara din!

Inte på det sättet så att du "äger" mig för det kommer ingen någonsin få göra igen! Men ger mig hän till dig, du får essensen av mig! Mitt hjärta har du fångat, det är blottlagt och slår för dig. Starka slag som inte kan jämföras med något det tidigare varit med om!



















Kärleken till Lucas är en helt annan dimension!
Han är mitt allt!
Det vet du!
Och du finner dig i det!

Hjärtat slår så hårt att det känns som om det vill bryta sig ut ur sin gömma och rusa till dig! Vara en del av dig förhoppningsvis en stor del eller i alla fall en liten så länge jag lever!

Har inte kännt dig så länge egentligen! Men från första stund jag såg dig har jag varit förälskad! Känns som om vi känner varandra och har en kemi många andra kan drömma om att få uppleva! Tack för att du kommit in i mitt liv!

Nu när du är i mitt liv är du fast! Fastetsad i mitt minne och fastbränd i mitt hjärta!

Älskar dig Henrik!
Vill vara din!
Din tvillingsjäl!

Puss på dig!


Inga kommentarer: