fredag 7 september 2007

Facebook!

Så beroendeframkallande! I alla fall till en början! *flinar* Men så är det väl kanske ett nyhetens behag! Men jag har hittat några gamla "pärlor" och några lite nyare, och det är ju skoj!

Sitter o funderar på om jag ska lägga mig en stund i tantgrillen eller vad det nu kallas, alltså solariet. Men har inte bestämt mig för om jag orkar det eller inte! Är lite urblåst idag känner jag! Inget är riktigt s
om det ska i den degklump som jag ibland lyckas kalla för hjärna! *flinar*




Oj vad jag är trött och seg för tillfället! En fördel med att då lägga sig i solariet är att man faktiskt kan sluta ögonen några miuter och drömma sig bortom fläktar och neonrör till en varm plats. Jo så får det nog bli!

Mor och far kanske ska bjuda över mig på ett glas vin och bad i badtunnan nu ikväll, men för tillfället orkar jag knappt fingra på tangenterna och ännu mindre vara social egentligen!

Hoppas på utgång imorgon! Får se vad tösera säger! *håller tummen*

Nu blir det en sväng ut på balkongen sen blir det solariet, om jag nu kommer in där med mitt kort! *funderar* Den som lever får se som jag brukar säga!



Dagens ord: Urblåst men inte dum!

Inga kommentarer: