onsdag 12 september 2007

Twist and turns!

Ja det kan man verkligen säga!

Livet kan ta oväntade vändningar ibland! Många gånger dåliga sådana men lika många bra!

Har kanske varit något förtegen om mitt liv det senaste och det har en orska! Den orsaken är att jag faktiskt inte vetat hur och vad jag velat ha! Men nu tror och hoppas jag att jag vet!



Började prata med en kille via SprayDate för några veckor sen, det låter smått patetiskt kanske jag vet, men så är det iaf. Mycket trevligt community för övrigt. Men åter till killen! Vi började prata iaf och han väckte mitt intresse genom att vara orginell och ha en mängd humor. Vi började prata i telefon och vissa nätter så slutade vi inte ens med det innan det var dags för mig att börja jobba. *smidiga Malin*.. Vi träffades för två veckor sen då han kom till Skövde för han är inte ifrån centralorten så efter några timmar på tåg så stod han utanför stationshuset här i staden där jag kom och mötte honom! Tanken var väl att han skulle åka hem på kvällen, och min inställning till det hela var väl något tillbakadragen, hade visseligen fått "känslor" i den mån man kan få det för någon man inte träffat IRL. Han skulle åka på kvällen som sagt, men jag bjöd på mat och lite filmtittande och massa spelande senare så var klockan sju på morgonen. Vi sov några timmar sen kom Lucas hem o vi busade alla tre resten av dagen och det hela slutade med att han åkte hem på måndagen när han kommit på lördagen.

Helgen efter så var han hos mig igen! (denna helgen)Trevligt värre.. Denna gången får jag väl säga att det var dubbeldejt med systeryster och hennes kille Victor. Trevlig det oxå men jag var inte världens bästa värdinna för jag lyckades supa mig själv under bordet och dagen efter åkte killen med mig till Nässjö och sen till Göteborg där han numera befinner sig.

Har varit hos han i Göteborg den större delen av denna dagen och det har varit urmysigt! Vi gick ut o gick, han bjöd på mat och lite sightseeing på div bussar. Och så fick vi "kaffe" hos hans mamma i Mölndal.

På tåget hem nu ikväll får jag arslet ur och talar om för han via sms *feg* att jag faktiskt är kär i han och nu har vi till o med tagit steget och gift oss.. Nääääää skojjade såklart.. vi kan kalla oss TILLSAMMANS! *glader*

Hans namn?
Jadu.. Mathias Wiberg heter han!
Och han gör mig glad, får mig att må bra, gör att jag skrattar, lyssnar på mig när jag pratar rappakalja, påpekar inte mina brister utan ser till de positiva i mig och tycker om mig för den totalt knäppa människa jag faktiskt är!
I LIKE YOU ALOT! *sådeså*


Dagens ord: Ibland kan saker och ting vara svåra att definiera, ställ rätt fråga så kan det bli lättare sen!


Inga kommentarer: