måndag 3 september 2007

Swissssh!

Ja så låter det när en helg bara försvinner sådär framför ögonen på en! Swish!

En helg av mys, trevligt sällskap och massa skratt det är vad jag lägger bakom mig, arkiverar men som jag definitivt inte glömmer! Spelat en mängd tv-spel och tittat på några filmer.

För att inte detta ska misstolkas! Ja du just du! *skrattar* Så redigerar jag lite! Det är skönt att vara saknad, men jobbigt att sakna! Jobbigt att inte veta något om vad som kan bli eller om man gör bäst i att bara låta det vara! *önskar att man kunde se sig själv i framtiden precis som i AMF reklamen* Fast jag skulle nog bli rädd kanske! Åh! Boy I got FAT! Eller liknande! *flinar igen* Du är en go person, du får mig att le och skratta. Jag känner mig uppskattad och känner mycket för dig! Du vet vem du är! Pöss på dig!



Bisarrt! Ja det är ett ord som kanske kan definiera den närmsta tiden bakåt, men urkul och jätte trevligt är några andra ord som också passar in i sammanhanget! Nu har jag duschat och ska snart lämna av honom på stationen. Tråkigt men sant!




Sen blir det att kika på Daniels lägenhet och äta något sen är det att göra kväll med Lucas med aktiviteter så som bad, kvällsmat och godnattsaga!

Inte långt idag, men vadå det är ju vilodag idag!


Dagens ord: Allt har en tendens att lösa sig, gräv inte ner dig utan stå raklång så ser du längre! =)

Inga kommentarer: