lördag 1 september 2007

Queen of dust!

Kliar i näsan, det är just vad det gör! Har numera utnämnt mig till drottning av damm! Jisses vad det kommer fort, utan att man märker något och så plötsligt bildar dom som små kolonier i vrår och skrymslen! Kan omöjligt vara bra att jobba så mycket att man får extra husdjur hemma! No no no! (härmar min Furby baby) *ler*




Nu har jag o sonen dammsugit iaf! *klappar på axeln* Lite duktig ska man vara trots att det är lördag! Lucas den busen sov som en stock i natt och vaknade pigg och glad vid halv nio i morses! Ja då var det bara att gosa lite och sen stiga upp och göra frukost bestående av mjölk och ostmacka!

Han är så go min darling! Vet inte vad jag skulle göra utan honom! Jag torkade av bordet på balkongen och han hämtar en egen trasa och börjar putsa, om än något härochvar men jag klagar inte, han hjälper ju till! *glad*

Nu ska vi äta lite lunch sen blir det till att vila lite! Vet inte riktigt vad som händer idag än! Eventuellt åker Lucas med mormor och morfar ut till campingen och jag går ut med "gamla" vännerna eller så blir det myspyskväll hemma med någon film! Jaja som vanligt, den som lever får se!

Dagens ord: Vänta det oväntade!

Inga kommentarer: