torsdag 20 september 2007

Om alla andra var som vi!

"Om alla andra var som vi
Då skulle det inte bli
Den sorts magi vi byggt ihop

Som gränsar till mani

För jag är ganska orginell
Och du är speciell

En sorts rebellisk relation

Sen våran första kväll"

(Glöder. Text och musik: Thomas Järvheden)




Denna låter är så sanslöst vacker och dessutom väldigt passande för min nya kärlek! *glad* Känner och tänker massor på honom. Ska bli spännande att se vad hösten med honom har att erbjuda!

Sitter här och myser med sonen! Han ska åka till pappa sin imorgon så det är bäst att ta vara på den lilla tiden vi har idag och imorgon för sen är det en vecka med abstinens som väntar! Han är så rolig om än något påfrestande när han är så pigg när man inte själv är det, men man får göra sitt bästa och allt går ba
ra man sätter honom i första rummet! *flinar* Han är det bästa man kan önska sig..
Mamma älskar dig Lucas.


Så ska man jobba idag oxå, typ fyra till sex.. Pinsamt kort med personalfördelningen hade kris så jag fick ta sista biten på en tur. Men rätt skönt för då hinner jag ju som sagt umgås med älsklingen lite med!

Nu har MW bokat biljett till tisdag så då rullar han in mot Skövde igen! Väldans trevligt tycker jag! Så stannar han nästan en vecka. *funderar* Måste ju komma på något bra med Skövde som jag kan visa.

Nu blir det the o smörgås sen blir det lekparken om solen hunnit värma upp luften lite mer!


Dagens ord: Njut av den du är och dem du bryr dig om och älskar. De gör dig till en bättre människa och förhoppningsvis inser du då att du faktiskt inte är så tokig!



Inga kommentarer: