söndag 23 september 2007

Gött mos!

Ja verkligen! Jag börjar inte i Falköping idag utan i Skövde! Guuuu va gött! Nu fick jag en timma med bara Malin tid som jag inte hade räknat med! Vad hittar man på med den då? Jo man sitter här en liten stund och funderar över dagen, gårdagen och morgonen!


Vad har hänt sedan sist då? Jo jag var hos Elgåsen i fredags o lyckades på något vänster med konsten ytterligare en gång att på i stort sett fastande mage hälla i mig en mängd alkohol och sedan lida pin för det dagen efter. Men som sagt det är ju självförvållat så jag ska inte klaga. *stackars mig* Men åter till fredagen. Det var kul att se honom igen var ju ett bra tag sen och eftersom vi typ kännt varandra i 15 år så fanns det ju en hel del gemensamma nämnare i våra diskussioner. Och så hade han ju kort på mig från -96. Jisses men det kan jag bjuda på!

Ja o Elgåsen.. Han ville göra MW sotis!

Lördag så jobbade jag! Slutade vid två här i Skövde efter att jobbat på sista tåget från Göteborg. Inte så mycket folk såhär dagarna innan löning så det var lugnt. Fick höra världens kassaste raggningsreplig.. Vilken fin apparat du har *paus med leende* Den matchar verkligen dina ögon! *skrattar*

Idag då? Jobba igen. Har övernattning i Skövde så jag får betalt för att sova i min egen säng.. Jobbar 04,50 från Skövde till Falköping och väl där så slutar jag. Och dilemmat är då att jag sitter fast där i typ en timma eftersom tågen på morgonen är väldigt sparsmakade och lätträknade! men sen jobbar jag ju inte mer iaf. Och då blir det hem och städa för SÖT kommer på tisdag ju. Försöker ju fortfarande imponera på honom.

Nu blir det att göra smörgås eller något annat ätbart.. Blev lite sugen på Pytt-i-pannan jag såg i frysen.. *dreglar*

In other news:

47-årig norrman rånmördad i Phuket

En 47-årig norrman blev igår kväll mördad under ett rånförsök i Phuket i Thailand.


Känns tryggt att åka dit om 5 veckor då! Och så är det i Kata beach precis dit vi ska åka! Jaja det blir nog väl, tur att man "kan" karate! Nädå.. Får väl gå och hålla mamma och pappa i handen!




Dagens ord: Gör det ändå! Även om du inte orkar!





1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhh guuud vilket särigt foto!