tisdag 18 september 2007

Never knew!

I could feel like this! För att sno texten rakt av från Moulin Rouge!

Sitter här, ja som synligt är! Haha rimmstuga ala Malin. Nej men skämt åsido. Sitter iaf här och tänker en hel mängd saker. Bara bra såklart som vanligt numera. *flinar*

MW har lyckats hålla sig vaken hela natten och dagen *imponerad*, men så slocknar han innan jag ens hinner säga godnatt, va? vad är det för stil?



Min älskling är lite sjuk idag så vi har varit hemma. Men jag ska jobba imorgon som vanligt, mega långt pass. Eller iaf 11 timmar ca. Och Lucas ska till dagis, och jag måste skälla lite på fröknarna för dom är lite lata med att låta honom ha blöja på sig när han toalett tränas både hos mig o hos pappa. Men men det ordnar sig det me!

Nu funderar jag på att sova lite! Vilket jag tycker låter underbart skönt!

En puss på kinden till MW..

Dagens ord: Säg godnatt innan du somnar är så mycket enklare att göra det än efteråt! *ler*





Inga kommentarer: