torsdag 27 september 2007

Trötta torsdag!

Sitter här i Falköping och tänkte skriva av mig lite! Det är torsdag idag och inte långt kvar till helg vilket känns toppenskönt eftersom jag har ledig helg och min lilla älskling kommer hem imorgon. *längtar* Har även kärleken hos mig till på måndag så det blir bus o mys mest hela helgen tror jag! Men man vet ju aldrig vad som händer! Bjuden på Grisfest och eventuellt två inflyttningsfester... *flinar* Allt på en gång!


Snart bär det av upp till Skövde igen och sedan ner mot Nässjö och arbetsdagen avslutas sedan med Göteborg tur-och retur! Slutar vid 18.30 ikväll vilket känns lite seglivat eftersom MW är hemma hos mig alldeles ensam! *tänka på* Och ikväll kanske Daniel och hans girlfriend kommer och kikar på film! *skrattar* Livets ironi... Vara kompis med exet och han kommer och kikar på film med sin nya tillsammans med mig och min nya! Ja livet är ganska så oförutsägbart..


Åh.. Igår fick jag det bekräftat! Min värld är lika stor som en skokartong.. Helt ärligt!

MW pratade med någon bekanskap som av en slump frågade om jag bodde i Vallsängen efter att han fått reda på att jag bor i Skövde.. Jag och den här killens syster har gemensamma vänner och har gått samma skola under hela vår uppväxt. Jag som trodde det inte fanns någon som helst möjlighet till att MW skulle ha någon som helst tidigare koppling till Skövde.. Men tji fick jag, som vanligt! *ler* Så du förstår! Mitt liv är som en skokartong. Varför skulle annars en kille som bor i Gävle känna någon som vuxit upp i Skövde?


Nu är det bara 15 minuter kvar till avgång! Dags att gå ut till tåget snart! Först kör jag x-14 på förmiddagen och senare så kör jag x-50 (regina).. Skönt med variation på en så lång tur som jag har!


Dagens ord: Har du ingen självdiciplin så se till att skaffa dig det illa kvickt! Det ska jag göra!

Inga kommentarer: