måndag 10 september 2007

Postcards from heaven!

Sitter här o lyssnar på musik jag nästan glömt att jag hade och sjunger med! Takterna sitter fortfarande i, och då menar jag varken sång eller röstmässigt utan att jag faktiskt kan låtarna fortfarande! *ler* Och musikvalet idag är alltså Lighthouse Family för er som rubriken var helt okänd för!



Dålig på att blogga det sista! Men det har hänt massa saker och orkar knappt skriva något om det!

Pratade med min kompis förut, ja nu lät det ju som om jag bara har en kompis *funderar* har jag fler? *flinar* Fick höra en del förvånande och störande saker av henne, men alltid kul att försöka hålla sig ajour med vad som händer i vännernas liv! Hon bor ju i hus nu, ett helt nybyggt sådant som jag inte varit och besökt ännu,
tragiska Malin (alltså jag)!

Ska jobba om några timmar, jag känner mig trött och seg och fortfarande lite bakis efter lördagens hårda festande, *skrattar* det var ju visseligen bara Malin som festade så och lyckades tappa både minne och känslan för när det räcker med drickat! Hoppas jag inte var odräglig utan istället oförarglig! *håller tummen*
Märkligt hur fort en helg kan försvinna!



You´ll always be with me, baby, wherever I go, deep in my soul! *nynnar*

Nu ska jag vila ögonen en halvtimma framför en film eller liknande sen blir det dusch och behövlig daglig uppfräschning av mig. *pustar*

Dagens ord: Våga be om ursäkt och förlåtelse även om du känner att du egentligen inte gjort något fel, det kan många gånger lätta både ditt och någon annas hjärta!


1 kommentar:

Anonym sa...

ja, malin festa för alla andra :)