fredag 28 september 2007

Fine line!

En låt av Oh Laura! Sååååå bra bara!

*sjunger*


Mathias o Lucas ligger i sängen o läser en bok! Så söta så! Vi ska nog snart knata iväg till mina föräldrar där vi tänkt spendera kvällen med bad i badtunna och ett glas vin kanske! Härligt!

Har tänkt över hela den här blogg grejjen! Vilken soppa det är! En del bloggar väldigt intressant och djupt och diskuterar och dissikerar viktiga ämnen och händelser när andra som jag bloggar helt och hållet ointressant! Vet inte vad jag skulle kunna skriva om mer än vad som händer i mitt liv, vilket tragiskt nog inte är så mycket att skriva om i sig. Men lik förbannat sitter jag här och fyller ut en sida på nätet med en massa meningslöst dravel.. Skärpning Malin!



Röda tröjan dagen! Ännu en sak som jag inte vet något om trots att det skrivits massor om det i diverse media. Borde veta och intressera mig för det. Vet dock att det är en demonstration för något bra, men som alltid så vet jag inget! Borde läsa tidningen. Mycket man borde göra! Men som man inte gör! Tragiskt men sant!

Vet inget om något! Vilken revelation eller vad det nu heter! Inte en så bra sådan men! Får se till att skaffa mig lite allmänbildning! Pinsamt ovetande ju! De säger att ignorence is bliss men det påståendet tror jag inte det minsta på!

Jaja hursomhelst så ska jag vara social med mina sötisar nu!



Dagens ord: Se till att lära dig åtminstone en sak varje dag!




Inga kommentarer: