fredag 21 september 2007

Kreativ eller inte?

Ja du! Har precis klippt och slingat håret på lillebror.. han är så söt han! Och det blev riktigt schysst oxå om jag får säga det själv. Ingen såndär speciell frisyr men det funkar helt klart. Men allt passar en skönhet eller vad är det man säger? Svårt att tro att jag är helsyskon med syster och bror. Kanske är adopterad! Ska nog förhöra mig om det inom en snar framtid, men skulle jag då få reda på att jag är det så kommer det ju upp en hel del andra frågor som jag inte vet om jag orkar med riktigt. *skrattar*


Nu väntar jag på att göra mig iordning för en filmkväll med en kompis... Ska bli kul för jag har inte träffat honom på något år och vi har kännt varandra i typ 15 år så det är väl på tiden! *flinar* Eller nått.. Ska bli kul att muppa sig lite bara!

Tänker på HONOM och är lycklig! Världen vore ett bättre ställe om alla var mer lik dig MW!

In other news:
Häromdagen skrevs det om Britney Spears i Metro.. Och diskussionen blev senare om hon är tjock eller ej! Ramaskri är väl mer välvalt ord kanske! Men jösses. Finns det inget bättre än att dissa kändisar? Jo iofs det är alltid lättare att klaga på någon annan än att se över hur man själv lever och för sig. Men som känd får man ju faktiskt räkna med en hel del, men för någon som typ försökt ta livet av sig, fött två barn och gått på droger tycker jag hon såg rätt fräsch ut! :-P



Dagens ord: Är du omotiverad? Se till att hitta folk i din omgivning som gör dig glad så kommer motivationen per automatik!



1 kommentar:

Anonym sa...

hehe. vad du är söt ;)