tisdag 4 september 2007

One bad thing and it all falls apart!

Sitter för närvarande i Göteborg! Ska sitta stilla här i ytterligare två timmar och har då spenderat hela tre timmar av mitt arbetspass på tolv timmar i denna charmiga stad! Gillar faktiskt Göteborg, kan ju ha något att göra med att det är större än lilla Skövde men ändå gillar jag inte Stockholm något vidare. Märkligt men så är det!
Förare är ett roligt släkte! *skrattar* Hade en som ringde mig precis bara för att dra ett skämt!
Konstigt att man efter att få höra något i ens eget öra dåligt klingande kommentar så mår man så dåligt, man analyserar, inbillar, läser in, tolkar och undrar om det finns någon sanning i kommentaren man precis fått eller om man ska borsta bort den från axlarna. Jag fick en sådan kommentar igår! Vet fortfarande inte hur jag ska tolka den riktigt! Är inte en dålig person! Åtminstone tror jag och hoppas jag inte att jag är det! Och det menar jag inte att någon sagt heller, men jag försöker som sagt att reda ut begreppen!
Efter denna kommentar som jag inte behöver tala om vad det handlar om, så känner jag rent spontant för att gräva ner mig och komma fram igen när livet känns lättare! Frågan är ju då dock om livet någonsin blir enkelt! Jag ställer mig nog starkt negativ till den tanken! Life is hard then you die!
Inte menat att någon ska förstå varesig min blogg eller mig när jag skriver här! Som jag sagt tidigare så är det till för mig, som en ventilation sen är det väl kul att någon läser men snälla läs inte in saker, tolka inte.. Läser du så bara läs! Läs läs och läs! Men försök inte förstå, It takes one to know one säger man, och det stämmer.. Det krävs någon som är precis som mig, tänker som mig, känner som mig och ventilerar som mig för att förstå! Så det så!
Idag är inte himlen blå utan snarare grå, såsom min sinnesstämmning! Men det går över!
Dagens ord: Alla ord, tankar och handlingar har konsekvenser, det är starka saker så använd med försiktighet!

Inga kommentarer: