lördag 15 september 2007

Ja har en liten surprise till dig!

OLW! (med skånskt uttal såklart!) *flinar* Alltid lika kass på rubriker!

Har fått en uppgift av Daniel, får se om jag kan fullfölja den men försöka duger.. Har bara några enstaka dagar på mig att komma fram med något unikt, spännande och enastående helst! Ska bli intressant att se vad man kan göra! Är kanske inte helt i rätta sinnesstämningen för att göra detta men det är bara att ta sig i kragen o göra det man kan!



Lucas bankar för tillfället på akvariet med magnetrengöraren så jag tror fiskarna är både döva och har hjärnskakning nu! Men vad gör det om hundra år? Vad har hänt med mitt bloggspråk? Skriver ju som en kratta numera! Jaja iofs kanske bloggen är sådär lagom intressant ändå! *skrattar*

Snart ska min syster o hennes lammkött Victor komma hit, och då menar jag inte att det är lammkött för henne utan för mig! Matilda tyckte jag skulle ställa upp som en bra syster o umgås med dom så dom skulle få spela Wii här idag, och jag frågade då henne vad hon skulle kunna ställa upp systerligt för mig med, hon svarar att fixa lammkött! *skrattar* Sköning! Jaja... alltid bra att spara till ålderns höst! *flinar*

Känner mig märklig idag! Inget blir som jag varken tänkt eller vill idag! Men så kan man ju heller inte få allt! Men något iaf! Ska gå ut snart o se om Lucas klarar åka moppen med mig, ska bli ett spännande experiment! Han tycker det ska bli kul iaf! Får se hur det går!

Ledig helg! Och jag är brutalt slut! Men vad är väl inte lediga helger till för om inte att vila lite!

Dagens ord: Orkar du inte med dig själv, vänta dig inte då att andra ska orka med dig heller!

Inga kommentarer: