torsdag 13 september 2007

Finally at peace!

Eller iaf hemma! *flinar*

Ja så har jag jobbat bort hela denna vackra dag! Som vanligt när jag jobbar länge så envisas vädermannen,Gud, puppetmaster eller vem sjutton det är som bestämmer över vädret att det ska vara fint! Get a life lixom!
*ler konfunderat*

Har varit helt ok att jobba supermegalänge idag faktiskt! Innan lunch var jag lite mosig och seg men sen när jag ätit lite så blev jag piggare, kan iofs bero på den där 15 minuters power-napen jag tog på tåget (icke jobbandes) ner till Göteborg förut idag! Sen i Götet så passade jag såklart på att träffa MW också för jag vet inte riktigt när det blir nästa gång! Men som vanligt den som lever får se!

Börjar bli sådan igen att jag inte kan hålla mig ifrån datorn riktigt! Inte bra alls. Måste bli ändring på det, men jag skyller det på facebook.se vilket är en nedrigt beroendeframkallande sajt! Och så MW också då, men vadå han kan väl inte rå för att han är en computer geek? *retas*

Nu har jag kommit hem iaf, efter att ha varit borta sen 04,30 i morse! Jag har hunnit äta lite, satt igång en maskin tvätt och ska damsuga snart! Duktig idag nästan! *klappar mig själv på axeln o känner mig stolt*





O pappa den bästa pappan i världen lagade min moped igår så nu puttrade jag på den både till o från jobbet typ! Skitkul är det! So go out have some fun and burn out on your moped! (SmalaSussie)

Nu ska jag filtrera lite luft! *tänker på att det är skadligt för hälsan men ignorerar den tanken* Sen vet jag inte vad som händer o fötter! Men som förut, den som lever får se!



Dagens ord: Även om du är feg, så tänk på att feghet kan såra så säg vad du vill tycker och kan när du har möjligheten för sen kan det vara för sent!

Inga kommentarer: