onsdag 5 september 2007

Trouble with my paradise!

Ja det kan man säga! Lilla ängeln min är lite trotsig för tillfället! Vi ska snart sätta oss vid soffbordet och rita lite sen blir det att göra kväll med mysigt bad och sedan sagostund i mammas säng!
*ler lent*




Så vad har jag gjort denna onsdag? Jag har förstås spenderat den med mitt hjärta! Vi vaknade, åt mysfrukost och sedan gjorde vi oss iordning för att åka in till stan och köpa lite nya fiskar och diverse andra tillbehör som behövs för att inreda i ett akvarium! Efter detta begav vi oss hem igen och lagade lunch bestående av Gulaschsoppa med minibauetter och hemgjord aioli! Det blev riktigt mums faktiskt om jag får säga det själv! Efter denna matfest i vårt lilla kök så passade vi på att göra iordning i akvariet vilket är en aktivitet som både tar energi och tid, men fint blev det! *glad* Och efter persen med akvariet vilade vi en timma för det tyckte vi att vi förtjänade! Sedan var det att äta igen, prata en stund i telefon innan jag väckte Lucas, med en supertrevlig person *gillar*, och så vaknade busen och vi åt mat! Sedan har vi pratat lite mer i telefon för att styra upp de närmsta dagarnas arbete och dagistider! *pustar* Inte lätt att vara ensamstående med det jobb jag gillar så! Tur för mig att jag valt de bästa tänkbara förädrarna! *flinar*

Nä nu blir det måla med lilla älsklingen!



Dagens ord: Frustrerad? Ta ett par sekunder blunda, andas och börja om!



Inga kommentarer: