måndag 17 september 2007

Let it rain!

Sitter här på morgonkvisten och tittar ut genom fönstret och konstaterar att det är likadant väder som igår! Och igår var jag hurtig nog att gå ut och gå/springa i en timma, men vet inte riktigt om motivationen till det finns där idag! Har en begynnande huvudvärk vilket jag tror kommer ifrån den förkylning som håller på att ta min kropp i besittning. Lucas och jag är hemma iag! Jag har redan ringt personalfördelningen och sagt det, men det är ju inte bara dom som ska veta utan även dagis och försäkringskassan. Lucas har varit krasslig sen jag hämtade honom på dagis i fredags och där sa dom att han varit hängig tidigare i veckan. Så nu ska vi vara hemma och kurera oss!

Blir att gå till affären först iaf.. Måste ha mjölk till thet och Lucas beställde gröt så det får vi väl försöka ordna!



Somnade ifrån allt och alla igår! Det är precis som om min kropp försöker säga mig något som jag tydligen är dålig att lyssna på! SOV MALIN, SOV! Eller något åt det hållet. Jag somnade vid 21,30 igår och vaknade vid 03,30 och märkte att allt var tänt, dator och tv igång. Bara att släcka allt och gå och lägga sig igen. Och så vaknade vi vid halv åtta idag, så nu är det snart frukost på G, men som sagt affären först! Och dit går jag inte gärna i morgonrock så det blir väl till att byta om oxå!

Jisses MW. Du fick mitt hjärta att hoppa över ett slag när jag läste på din sida! Du gör mig så glad! Typ jämt när jag pratar med dig eller bara får ett mess så ler jag.. Tack för att du finns!

Dagens ord: Vill älskling ha gröt för att må bra så ge han gröt så mår han bra!

Inga kommentarer: