tisdag 1 april 2008

Dumma jävla jag

Mitt arsel.. mitt jävla klant arsel... Har gjort så mors cykel blev stulen. Ställde den vid stationen vilket inte är den bästa av ideér men vad gör man när man jobbar därifrån? Kanske ser till att få hem cykeln varje kväll men det är inte så lätt alla gånger, speciellt inte när kylan slår till och gör att låset fryser igen så man inte kan låsa upp den.. Varför inte hämta den vid senare tillfälle då? Det var ju det jag tänkte gjort men då fanns den inte där! Bläh.. jäkla oflyt!

Jaja.. Hemma igen från Nyköping och kärleken iaf...
Älskling! Önskar du var här hos mig när det känns mörkt!

Fredagen förflöt som följer.. Henrik han jobbade och kom hem till mig (sig egentligen) där jag hade gjort iordning bakpotatis med kräftröra. Vi åkte iväg till teatern där vi tittade på Tomas Järvheden... Så bra är han. Vi fick oss ett gott skratt trots att älsklingen var aningens trött. *håller upp tummen och pekfingret och visar hur trött*

Vi åkte hem igen och myste med lite film och kramar.

Lördagen var han ledig men spelade fotbollsmatch där jag och hans föräldrar tittade på andra halvlek. =).. Så söt var han i sina röda knästrumpor så. *flinar*

När han spelat färdigt åkte jag tillsammans med hans föräldrar till hans bror där vi skulle fika, Henrik kom lite senare.. Lite fika och tv zappande senare så beger vi oss hem för älskling har ont i magen och behöver vila inför bowlingen senare på dagen. Vi vilar. Eller ja han vilar och jag tittar på Dodge Ball.. *ler* Sen var det bara att göra sig iordning för en kväll med bowling och mat med hans vänner. Vi åker till bowlinghallen, kommer dit sist.. Fint folk kommer väl sent eller vad är det man säger? *skrattar* Vi svidar om till de vackra skorna som hör till tillfället och spelar.. Henrik vinner lätt och jag kommer trea.. hihi.. gjorde ju inte bort mig totalt iaf.. Efter bowlingen blir det thaimat på restaurang.. Smakade inte så mycket och Henrik fick ketchup med vatten och senare fruktsoppa som substitut för jordnötssås.. *asgarvar*

Vi åker hem till hans bror allihopa och kikar på film och tar ett glas vin. Jag och Henrik knallar hem strax före elva.. Gnabbas och grinas på vägen hem och blev kanske inte så mysig kväll som man tänkt.. Men det finns ju sätt att lätta på trycket om man säger så *blinkar*

Söndagen var det dags för mig att åka hem. Jens och Cristel kom förbi och fikade sen åkte jag hem. Lucas kom på kvällen och sen gick vi till mina föräldrar eftersom jag började tidigt i måndags.. jaja

nu har jag iaf redogjort för helgen.

Nu sitter jag och min dooding och kikar på Pongo och de 101 dalmatinerna.. Sen blir det sängen!

Dagens ord: Lämna inte cykeln på stan!

Inga kommentarer: